Marketing
rekomendacji

Dla współczesnych konsumentów zarówno świat fizyczny jak i cyfrowy przenikają się wzajemnie. Powstało nawet pojęcie PORZECZYWISTOŚĆ oznaczające sytuacje, gdy rzeczywistość cyfrowa ma większy wpływ na nasze zachowania niż bodźce z realnego życia. Równocześnie badania pokazują, że nadal cenimy rozmowy bezpośrednie, a informacje zdobyte tą drogą są dla nas cenne i wiarygodne.

Konsument coraz bardziej przesycony przekazem reklamowym, chętniej ufa Ambasadorowi marki lub osobom ze swojego otoczenia, traktując ich rekomendacje jako prawdziwe i naturalne.

Co zyska marka

dzięki marketingowi rekomendacji?

Świadomość
marki / produktu
Świadomość
marki / produktu
Zaufanie
konsumentów
do marki 
lub produktu
Zaufanie
konsumentów
do marki
lub produktu
Seeding
produktowy
Seeding
produktowy
Zaangażowanie
konsumenta
w markę / produkt
Zaangażowanie
konsumenta
w markę / produkt
Cenny insight
testymoniale
Cenny insight
testymoniale
Badania
Badania

Product & Reviews

Zobacz więcej >

Word of Mouth

Zobacz więcej >

Ta strona używa plików cookies aby zapewnić jak największą wygodę korzystania z niej. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.