Word of mouth
marketing

WoMM to wspieranie naturalnej dyskusji konsumentów w przestrzeni  on-line, na temat marki, produktu, usługi. Najważniejszym efektem działań jest wzmocnienie obecności marki w online, czyli wzrost Share of voice.

Marketing szeptany (WoMM) jest typowym dialogiem, zainicjowanym zazwyczaj przez prosumera, a później kontynuowanym przez konsumentów, którzy przekazują sobie daną informację, często opatrując ją własnymi spostrzeżeniami. W przypadku dobrze zrealizowanej kampanii marketingowej  konsumenci zaczynają mówić o marce, zainteresowani związanym z nią wydarzeniem / usługą / produktem. Kluczem jest jednak bodziec zachęcający do podjęcia rozmowy.

Jakie korzyści daje
Word of mouth
marketing?

Dotarcie do nowych
klientów, wśród których
możemy zbudować
świadomośc
marki / usługi / produktu
Dotarcie do nowych
klientów, wśród których
możemy zbudować
świadomośc
marki / usługi / produktu
Pomoc SEO - 
wzmianki zawierające
słowa kluczowe
poprawiają
widocznośc strony
Pomoc SEO –
wzmianki zawierające
słowa kluczowe
poprawiają
widocznośc strony
Pomaga
domknąć
proces sprzedaży
Pomaga
domknąć
proces sprzedaży

Co jeszcze?

WoMM może okazać się również bardzo dobrym rozwiązaniem dla firm, które nie cieszą się pochlebnymi opiniami. Dzięki umiejętnym można je załagodzić i zmienić sentyment wypowiedzi.

  • Zaznaczysz obecność wśród usług i produktów konkurencji
  • Nawiążesz bezpośredni kontakt z potencjalnymi konsumentami
  • Zbudujesz społeczność wokół marki, zyskasz „ambasadorów”, którzy będą ją polecać
  • Wykreujesz pozytywny wizerunek firmy
  • Zwiększysz sprzedaż

Product & Reviews

Zobacz więcej >

Ta strona używa plików cookies aby zapewnić jak największą wygodę korzystania z niej. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.